Roboti u digitalnom marketingu

Ovo nije priča o robotizaciji društva kako je predviđaju holivudski redatelji. Neće nas roboti nadjačati, neće nam otimati poslove i neće se dogoditi ništa apokaliptično. Gotovo smo sigurni u to. Barem za sada.

Ako ste ovdje došli u nadi kako ćete čitati armagedon blog – pogriješili ste.

Roboti ili umjetna inteligencija mogu nam pomoći u automatizaciji operativnih poslova u digitalnom marketingu. Ali ne mogu pričati vašim susjedima o našem novom blogu.

Ipak vi morate pričati o našem blogu svojim prijateljima ili gnjaviti poznanike po kafićima sa super kul informacijama koje saznajete na tjednoj bazi. Objasnite teti kako mora biti u korak s vremenom, prekvalificirati se i postati digitalni dizajner. Ili stručnjak za digitalni marketing. Sve što joj treba je malo radnog iskustva, zar ne? Samo rijetki sretnici mogu do posla bez radnog iskustva…

Ako si ti osoba koja se zaposlila bez radnog iskustva, želimo ti čestitati na hrabrosti. Pokaži i drugima da se može. I susjedu, sestri i teti. Ako muku muče s radnim navikama reci im za 4 najproduktivnija savjeta. Ispričaj im kako se započinje karijera u digitalnom marketingu. Svima reci sve. Sharing is caring!

Vidite. Ništa od ovog ne mogu roboti. Oni nam mogu pomoći u automatizaciji repetitivnih poslova i to bi trebali raditi. Zašto si ne bi olakšali korištenjem tehnologije? Postoji onaj drugi, bitniji faktor u poslu digitalnog marketingaša, a to je on sam. Roboti nikada neće zamijeniti ljudski osjećaj ili simpatičan tipfeler.

Ali zato mogu naciljati željenu skupinu ljudi koje će zanimati vaš proizvod ili usluga.

 

Roboti vas ciljaju online oglasima

Samo targetiranja danas je najnormalnija stvar. Pojavom digitalnom marketinga targetiranje je postalo puno uspješnije i koristi se kao praksa koja uvijek daje bolje rezultate. 

Iako se nekada oglas mogao targetirati eventualno geografski ili drukčije, ali uz jako puno kreativnih koraka. Danas sve to odradi umjetna inteligencija (AI). Umjetna inteligencija u široj javnosti obično asocira na holivudske apokaliptične scenarije, ali stvarnost je (barem zasad) ipak malo drukčija.

Takvi inteligentni algoritmi mogu obraditi velike količine podataka o ponašanju korisnika i na temelju tih rezultata plasirati relevantan oglas pravoj publici, na pravo mjesto, u pravo vrijeme.

Ako ste muškarac i imate djevojku kojoj ste za Božić odlučili pokloniti romantično putovanje za dvoje pa ste “izgooglali” ponudu. Ne ginu vam romantična putovanja za dvoje na svakom vašem online koraku idućih dana.

 

Roboti vam pišu mailove

 Istina. Postoje slučajevi u kojima roboti pišu mailove.

To su one automatizirane poruke za uspješno preuzet free eBook ili izvršenu kupnju. To je u redu. Roboti nam mogu i trebaju pomoći. Tako nama ostaje više vremena za ljudske, kreativne i misaone procese. Oni su nam puno bitniji od pisanja e-maila: “Uspješno ste se prijavili na naš newsletter. Čestitamo!”.

Pametni sustavi za upravljanje newsletter kampanjama mogu se promatrati kao AI sustavi. Zamislite koliko vremena bi trebalo za poslati jedan e-mail na 1 000 adresa? Roboti nam tu olakšavaju. Ako ih ne želimo poslati odmah, možemo AI-u reći i kada da ih pošalje. Recimo, srijeda u 10 ujutro. 😀

Roboti kreiraju web stranice i govore vam što iduće

 Web stranice koje kreiraju roboti nisu kompleksne, ali su funkcionalne i reprezentativne. Postoje servisi koji na temelju sadržaja kojeg mu dostavite u kratkom vremenu mogu dizajnirati stranicu.

Znači li to kako će roboti zamijeniti digitalne dizajnere? Vjerojatno ne, barem ne u dogledno vrijeme. Roboti još uvijek nisu toliko napredni i teško mogu stvoriti kompleksna e-commerce rješenja ili web portale koje dnevno posjeti milijun ljudi.

Jedina prednost robota je cijena, oni su neizmjerno jeftiniji od obrazovanih iskusnih profesionalaca.

Je li vam jasno na što mislimo s ovim “govore vam što iduće”? Ako slučajno nije, predlažemo otvorite vaš YouTube ili Netflix račun.

Negdje ćete vjerojatno pronaći tekstove:

  • Preporučeno za vas
  • Pogledajte ovo jer ste pogledali ono
  • Nastavite gledati ovo
  • Možda bi vas moglo zanimati ovo

To je umjetna inteligencija koja je naučila sve o vašim navikama i preferiranom sadržaju pa vam preporučuje sadržaj koji bi vama mogao biti zanimljiv.

Ovo ne piše AI, ali kada ste već došli do ovdje možete pogledati naše otvorene pozicije i prijaviti se. Arbona čeka na vas.

 

Što kaže ekipa koja radi kod nas?

Dorian Petrić

Dorian Petrić

CPC stručnjak

“Smatram da u opuštenoj atmosferi i timskom radu kao što je to u Arboni slučaj, nijedan zadatak nije težak! Zadaci postaju sve zanimljiviji 🙂 Arbona je okruženje sa izazovnim projektima i vrlo dinamičnim radom u kojem svakodnevno stječeš nova znanja i iskustva.”

Monika Bunić Eršetić

Monika Bunić Eršetić

CPC stručnjak

“Dinamični su i kreativni radni zadaci, svaki dan je drugačiji i svaki dan naučiš nešto novo! Uz to tu je i cool ekipa uz koju ti nikad ne može biti dosadno!​”

Tea Brezovec

Tea Brezovec

CPC stručnjak

“Zašto odabrati Arbonu? Jer nikada nije dosadno! Nisi zalijepljen za jedan te isti posao i uvijek te očekuje nešto novog! Ovdje samo učiš i pomičeš granice sve više i više! Jesi li spreman za ovakvo iskustvo?”

Zašto arbona?

Brojni certifikati koje smo stekli, a i zadovoljstvo naših klijenata dokazuju kvalitetu i profesionalnost našeg rada. Uz dozu profesionalnosti dolazi naravno, doza zabave, humora i opuštene atmosfere rada. Kod nas su zaposleni mladi talenti i stručnjaci, a prosjek godina nam je 26.

Arbona d.o.o.