MODULI

Program online akademije digitalnog marketinga podijeljen je u 7 modula. Osim polaganje svih sedam modula (cijele akademije), moguće je zakupiti pojedini modul. Prijaviti se možete za jedan ili više modula.
Dijelovi (moduli) akademije su raspoređeni po tjednima. Predavanja se održavaju ponedjeljkom, utorkom, srijedom i četvrtkom. Pojedini moduli traju 4 dana dok su ostali trodnevni. Online predavanja se održavaju isključivo u popodnevnom terminu od 15-17h.

Uvod u digitalni marketing
Nauči kako pripremiti web za digitalni marketing i koji su zadaci developera, content writera te voditelja weba u tom procesu. Otkrij tajne idealne ciljane publike, navike online kupaca i odgovarajuće platforme te načine mjerenja uspješnosti kampanje.

Google ads oglašavanje
Upoznaj se s Google Ads sustavom i nauči o mogućim strategijama licitiranja. Samostalno izradi oglas za Search mrežu i Display oglas. Nauči kako stvoriti videooglas i Google Shopping oglase te kako mjeriti rezultate.

Facebook oglašavanje
Nauči kako definirati željeni cilj kampanje i koju vrstu Facebook kampanje odabrati. Saznaj kada je vrijeme za podizanje svijesti o brendu, kada ići s Consideration, a kada s Conversion kampanjama. Otkrij sve formate oglasa, kako i gdje se mogu prikazivati te nauči kreirati ciljanu skupinu. Pokazat ćemo ti i kako mjeriti rezultate.

Instagram oglašavanje
Otkrij puni potencijal hashtaga, saznaj sve o Instagram pričama i IGTV-u. Nauči koji tipovi profila postoje i koji treba tebi. Pričat ćemo o vrstama Instagram kampanja i oglasa te njihovom postavljanju, praćenju i mjerenju. Saznat ćeš kako targetirati ciljanu skupinu i tumačiti rezultate.

SEO
Uvest ćemo te u zanimljivi SEO svijet. Saznat ćeš kako funkcioniraju internet tražilice, što su crawleri, kako funkcionira indeksiranje i zašto je bitan page rank. Naučit ćeš o prednostima i nedostacima white i black hat strategija. Vidjet ćeš što je to onsite, offsite i local SEO. Pojasnit ćemo ti CRO i UX kratice i naučiti te mjeriti rezultate.

EMAIL MARKETING
Upoznaj MailChimp sustav i saznaj zašto baš njega koristiti. Nauči prikupiti listu pretplatnika te ažurirati i uređivati postojeću bazu. Izradi newsletter od početka do kraja i saznaj koji tipovi newslettera postoje. Otkrit ćemo ti detalje na koje treba obratiti pažnju kod izrade i naučit ćeš kako tumačiti rezultate i automatizirati email marketing kampanje.

Google analytics
Uvest ćemo te u svijet podataka i upoznati s Google Analytics alatom. Naučit ćeš kako ga implementirati na web i kako izgleda struktura Analytics računa. Saznat ćeš sve o različitim vrstama Google Analytics izvještaja i kada su korisni te kako atribucija pomaže marketinškim stručnjacima da odrede koliko je pojedini kanal pridonio prodaji i konverzijama.