Google Ads oglašavanje

Zašto Google Ads oglašavanje

 

Naučit ćete kako kontrolirati troškove Google Ads oglasa na dnevnoj razini. Saznat ćete i kako odrediti ciljanu publiku kojoj želite prikazati oglas, na kojim jezicima i u kojim državama.

Nakon položenog Google Ads oglašavanje modula znat ćete kreirati oglase s pravilno postavljenim ključnim riječima. Saznat ćete da li je bolje koristiti za određenu kampanju Search, Display ili oboje? Otkrit ćete kako i kada nadograditi kampanje sa remarketingom i kako pravilno posložiti remarketing liste.

Što ćete naučiti

  • Osnove Google Adsa
  • Kreiranje ciljanih publika
  • Keyword planner – odabir ključnih riječi
  • Strategije licitiranja
  • Oglašavanje na Search mreži
  • Oglašavanje na Display mreži
  • Videooglašavanje
  • Oglašavanje na Google Shoppingu
  • Mjerenje rezultata

ŠTO ĆEte dobiti

  • Konkretna znanja s naglaskom na praksi
  • Stručne predavače sa značajnim radnim iskustvom
  • Mogućnost konzultacija s predavačem
  • Certifikat (ako položite i sve ostale module)
  • Odlično iskustvo

Organizacija

Modul Google Ads oglašavanje traje 4 dana. Sastoji se od 4 predavanja po dva sata. Online predavanja se održavaju od ponedjeljka do četvrtka s početkom u 15.00 sati.

Kome je namijenjen modul

  • Voditeljima marketing odjela u tvrtkama
  • Svima koji planiraju ili već vode Google Ads kampanje
  • Svima koji žele povećati prodaju
  • Samoukim Google oglašivačima
  • Zaposlenicima u sektoru marketinga
  • Poduzetnicima koji žele pronaći nova tržišta i kupce
  • Obrtnicima koji žele biti drugačiji i uspješniji
  • Studentima s interesom za digitalni marketing

Struktura i tema

Upoznaj se s Google Ads sustavom i nauči o mogućim strategijama licitiranja. Samostalno izradi oglas za Search mrežu i Display oglas. Nauči kako stvoriti videooglas i Google Shopping oglase te kako mjeriti rezultate.

Predavač

Dorian Petrić

Certificirani Google Ads i Bing stručnjak. Uz to u malom prstu ima i kampanje na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn). U svoje 4 godine, koliko je u Arboni, aktivno je sudjelovao na više od 200 projekata kroz gotovo sve sfere digitalnog marketinga.

Uz vođenje kampanja sudjelovao je i na brojnim edukacijskim eventima kao predavač. Gdje god se pojavi odmah klikne s ekipom, kao pravi CPC druid. Kako mu edukacija nije strana zadužen je i za mentorstvo novopridošlih kolega.

Što kažu polaznici prijašnjih Arboninih edukacija

Arbona d.o.o.   I   098 9421 343   I   akademija@arbona.hr