Facebook Oglašavanje

Zašto Facebook oglašavanje
Facebook oglasi već su godinama ‘must have’ u digitalnom marketingu. Njihov broj raste iz dana u dan. Naučite kako se oglašavati na Facebooku i postizati jako dobre rezultate. Mjerite ROI i budite sigurni u svaki korak.
Zašto se ljudi sve više odlučuju na oglašavanje na Facebooku?
Razlog je jednostavan. Zato što daju jako dobre rezultate. Ako dobro složite oglas, targetirate ljude i pratite analitiku te optimizirate, rezultati neće izostati.
Što ćete naučiti
- Definiranje marketing cilja (odabir vrste kampanje)
- Awareness kampanje
- Consideration kampanje
- Conversion kampanje
- Razrada publike (kreiranje ciljane skupine)
- Opcije prikazivanja oglasa
- Formati i vrste oglasa
- Mjerenje rezultata
ŠTO ĆEte dobiti
- Konkretna znanja s naglaskom na praksi
- Stručne predavače sa značajnim radnim iskustvom
- Mogućnost konzultacija s predavačem
- Certifikat (ako položite i sve ostale module)
- Odlično iskustvo
Organizacija
Modul Facebook oglašavanje traje 4 dana. Sastoji se od 4 predavanja po dva sata. Online predavanja se održavaju od ponedjeljka do četvrtka s početkom u 15.00 sati.
Kome je namijenjen modul
- Voditeljima marketing odjela u tvrtkama
- Svima koji planiraju ili već vode Facebook kampanje
- Svima koji žele povećati prodaju
- Samoukim Facebook oglašivačima
- Zaposlenicima u sektoru marketinga
- Poduzetnicima koji žele pronaći nova tržišta i kupce
- Obrtnicima koji žele biti drugačiji i uspješniji
- Studentima s interesom za digitalni marketing
Struktura i tema
Nauči kako definirati željeni cilj kampanje i koju vrstu Facebook kampanje odabrati. Saznaj kada je vrijeme za podizanje svijesti o brendu, kada ići s Consideration, a kada s Conversion kampanjama. Otkrij sve formate oglasa, kako i gdje se mogu prikazivati te nauči kreirati ciljanu skupinu. Pokazat ćemo ti i kako mjeriti rezultate.
Predavač
Nikolina Mišak

Ima višegodišnje iskustvo rada u marketingu. Realizirala je više od 100 digitalnih marketinških kampanja na društvenim mrežama te Google Ads platformi u Hrvatskoj i inozemstvu. Certificirana je Google Ads, Google Analytics i Bing stručnjakinja, ali ipak najviše voli Facebook marketing.
Iskusna je u kreaciji i optimizaciji svih vrsta Facebook kampanja, pa ako želite naučiti “tips and tricks” Facebook oglašavanja prava je osoba za to.
Što kažu polaznici prijašnjih Arboninih edukacija



