Tko sve čini uspješan tim za digitalni marketing?

Digitalna marketinška agencija je uspješna onoliko koliko je sposoban njen najlošiji pojedinac. OK! To nije ništa novo, tako funkcionira svaki tim.

Baš je zato potrebno okupiti tim stručnjaka koji vide širu sliku svakog projekta, kampanje ili bloga. Za uspjeh je bitan svaki pojedinac, ali timski rad je bitniji.

Možete imati najboljeg CPC stručnjaka, ali bez digitalnog dizajnera koji će izraditi vizuale za oglase, nitko neće kliknuti na njih jer neće privući pažnju.

Napišite odličan informativno-humorističan blog post, ali ako nije optimiziran za tražilice nitko ga nikada neće pročitati.

Ono što želimo naglasiti je – za uspješne marketinške kampanje bitan je timski rad.

Kako organizirati tim, kakve pojedince treba i koja su njihova zaduženja?

Nastavite čitati i saznajte.

 

1. Voditelj projekta

Zamislite samo naše rukometaše bez Lina ili vladu bez premijera. Dobro, možda se nećemo svi složiti oko njihove uspješnost u obavljanju zadataka, ali shvaćate poantu.

Svaki dobar tim ima voditelja (project managera). Njegov je zadatak ispuniti zahtjeve klijenta, a njih može biti jako puno. Organizacija je pola posla, a voditelj projekta je tu “svoj na svome”.

Tko se god nađe u ovoj ulozi treba biti svjestan kako je upravo on poveznica između tima i klijenta. Osim upravljanja pojedincima, raspodjelom zadataka ili određivanja prioriteta njegova je odgovornost i zadovoljstvo obje strane. Treba zadovoljiti klijentove želje i osigurati najbolje uvjete rada za članove tima.  

Voditelj projekta u suradnji s ostalim članovima dolazi do plana i strategije. Neka od zaduženja project managera su:

  • odrediti ciljanu publiku i njihove interesi
  • izraditi user persona
  • istražiti faze korisničkog putovanja (customer journey)
  • istražiti ključne riječi
  • utvrditi KPI-eve.

Jednom kada je strategija dovršena, project manager se brine o izvršavanju planiranih aktivnosti prema dogovorenoj strategiji.

 

2. Content writer (stručnjak za content marketing)

Sve planiranje i briljantne ideje neće napraviti puno, ako timu nedostaje kreativni pisac, copywriter ili content writer. Najčešće je to sve jedna osoba.

Content writer je digitalnom marketinškom timu netko tko može pisati u svim formama i različitoj publici. Stručnjak za content marketing piše:

  • blogove
  • sadržaj web stranica
  • newslettere
  • prodajne tekstove
  • eBookove

Osim što spomenuti tekstovi trebaju biti kreativni i zanimljivi moraju biti napisani prema SEO pravilima.

3. SEO stručnjak (nindža)

Uzalud sav kvalitetan sadržaj ako ga nitko ne može pronaći na Googleu. Većina korisnika pregledava samo prvu stranicu SERP-a, pa su zato vještine SEO nindže bitne više nego ikada.

Pojedinac koji je zadužen za optimizaciju za tražilice uvijek ima ispunjen SEO radni dan. Često koristi Google Analytics, Screaming Frog i Rank trackera.

Njegov je zadatak:

  • optimizacija digitalnog sadržaja za tražilice
  • uređivanje headinga
  • title tagova
  • meta descriptiona
  • alt tekstova fotografija.

Često su svi pojedinci tima upoznati sa SEO pravilima, ali samo jedan je nindža.

 

4. Digitalni dizajner

Vizuali koji mame poglede odavno su prestali biti “nešto što dobro dođe”. Nemoguće je zamisliti uspješnu digitalnu kampanju bez kreativno osmišljenog dizajna vizuala kojeg će ciljana publika primijetiti. Vizuali pomažu razumjeti i zapamtiti poruku koju kampanja komunicira.

Svaki komad digitalnog sadržaja trebao bi sadržavati dizajnerske elemente. Baš kao što Facebook i Google oglasi moraju biti ugodni oku, tako bi morali biti i blogovi, newsletteri i landing stranice.

Digitalni dizajner kombinira svoje kreativne vještine s tehničkim znanjima kako bi grafike, vizualei animacije netko primijetio, zapamtio i kliknuo na taj CTA gumb.

5. CPC stručnjak

Promocija sadržaja kojeg content writer izradi i digitalni dizajner obogati, jedan je od najbitnijih faktora uspješne marketinške kampanje, web stranice ili web shopa.

Google Ads je moćan alat za generiranje posjeta stranici, povećanje online prometa i prihoda, ali on zahtjeva i predan rad klik-majstora (CPC stručnjaka).

CPC stručnjak zadužen je za:

  • postavljanje kampanje
  • praćenje rezultata kampanje
  • testiranje
  • optimizaciju kampanje.

 

6. Social media manager (stručnjak za marketing na društvenim mrežama)

Kažu: “Ako nije bilo na Facebooku, kao da se nije dogodilo.” Danas se to može prepraviti pa možemo dodati i Instagram.

Društvene mreže su zamijenile grčke agore. Sekcije s komentarima ispod objava na društvenim mrežama su mjesta gdje se ljudi sastaju kako bi razgovarali o zanimljivim temama, svađali se i voljeli.

Profilna stranica tvrtke mjesto je gdje se okupljaju korisnici usluga ili proizvoda koje ta tvrtka nudi. Na jednom mjestu su budući, sadašnji i bivši kupci/korisnici pa je potrebno mudrosti, strpljenja i znanja za uspješno upravljanje takvim skupom.

Uz to, društvene mreže nude mogućnost kreiranja oglasa, online kupovine i pisanje recenzija. Iako content writer uz pomoć digitalnog dizajnera može obavljati ove zadaće, najbolje rezultate će isporučiti timovi koji u svojim redovima imaju i stručnjaka za društvene mreže.

Osim svih ovih stručnih znanja, uloga i svega tehničkog bitni su međusobni odnosi unutar tima. Iako se trudimo ostaviti privatno van posla, to ipak nije uvijek moguće.

S kolegama provodimo trećinu dana, pet dana tjedno. Kod nas u Arboni svatko zna svoje obaveze i svjestan je svojih odgovornosti, a u isto vrijeme imamo staklene urede sa širom otvorenim vratima(uvijek smo spremni “priskočiti u pomoć”). Mi smo #ekipaza5!

Jesi li ti spreman/na pridružiti nam se? Čekiraj naše otvorene pozicije. Čekamo te!

Što kaže ekipa koja radi kod nas?

Dorian Petrić

Dorian Petrić

CPC stručnjak

“Smatram da u opuštenoj atmosferi i timskom radu kao što je to u Arboni slučaj, nijedan zadatak nije težak! Zadaci postaju sve zanimljiviji 🙂 Arbona je okruženje sa izazovnim projektima i vrlo dinamičnim radom u kojem svakodnevno stječeš nova znanja i iskustva.”

Monika Bunić Eršetić

Monika Bunić Eršetić

CPC stručnjak

“Dinamični su i kreativni radni zadaci, svaki dan je drugačiji i svaki dan naučiš nešto novo! Uz to tu je i cool ekipa uz koju ti nikad ne može biti dosadno!​”

Tea Brezovec

Tea Brezovec

CPC stručnjak

“Zašto odabrati Arbonu? Jer nikada nije dosadno! Nisi zalijepljen za jedan te isti posao i uvijek te očekuje nešto novog! Ovdje samo učiš i pomičeš granice sve više i više! Jesi li spreman za ovakvo iskustvo?”

Zašto arbona?

Brojni certifikati koje smo stekli, a i zadovoljstvo naših klijenata dokazuju kvalitetu i profesionalnost našeg rada. Uz dozu profesionalnosti dolazi naravno, doza zabave, humora i opuštene atmosfere rada. Kod nas su zaposleni mladi talenti i stručnjaci, a prosjek godina nam je 26.

Arbona d.o.o.